Każdy panel badawczy tworzy społeczność jego użytkowników. Firmy, instytucje, organizacje szukają takich społeczności, aby je zbadać. Badać to znaczy zapytać je o odczucia, komentarze, uwagi na temat dostarczanych przez nie produktów lub usług. Firmy, instytucje, organizacje pytają po to aby móc spełniać oczekiwania ich bezpośrednich klientów.
Jak działamy?
Taki poszukujący klient zgłasza się do nas. Klient określa parametry osób, które mają być badane, jak np. wiek, miejsce zamieszkania, zawód. Dlatego tak ważne jest, aby Twój profil iWadi był kompletny. My wyszukujemy takie osoby i kierujemy do nich zaproszenia do wypełniania płatnych ankiet online. Im więcej użytkowników iWadi jest w ogóle tym bardziej atrakcyjni jesteśmy jako całość dla takiego poszukującego klienta. Im większa nasza atrakcyjność, tym więcej mogą zarabiać użytkownicy.
Dużo nas, dużo nas…
Powiedz o nas swoim przyjaciołom, koleżankom, kolegom, członkom rodziny. Im więcej mamy użytkowników, tym więcej zaproszeń do wypełniania płatnych ankiet online możesz otrzymywać, a w konsekwencji zarabiać więcej pieniędzy (które możecie też przekazywać na pomoc charytatywną). Pamiętaj, że w jednym gospodarstwie domowym może być kilku użytkowników iWadi, każdy z nich musi jednak posiadać własne Konto Uczestnika.
O iWadi
iWadi jest internetowym panelem badawczym stanowiącym część grupy Cint AB z siedzibą w Sztokholmie (Szwecja). Cint to internetowa platforma, za pośrednictwem której ludzie z całego świata codziennie dzielą się swoimi doświadczeniami i opiniami na temat różnych produktów, serwisów, usług. Te opinie i doświadczenia są zbierane i udostępniane (tylko w zbiorczej formie!, tj. bez podawania konkretnych danych dotyczących konkretnych osób) podmiotom zainteresowanym, np. firmom, instytucjom, organizacjom pozarządowym.
Cint istnieje od 1998 roku. Obecnie Cint posiada biura w największych miastach w całej Europie, Ameryce Północnej i Azji. Cint dociera do ponad 10 milionów ludzi w 60 krajach.