Polityka prywatności

Ochrona prywatności

Panel badawczy iWadi oferuje zarabianie poprzez płatne ankiety online.

Niniejsza strona internetowa jest obsługiwana przez KOGGA Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Działamy zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. oraz z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Więcej na temat zgodności naszych działań z tzw. RODO możesz poczytać tutaj.

Niniejsza informacja na temat ochrony prywatności określa, w jaki sposób postępujemy z informacjami dotyczącymi osób korzystających z panelu badawczego iWadi prowadzonego pod domeną http://iwadi.pl.

W zakresie obsługi technicznej korzystamy z platformy CINT AB z siedzibą w Sztokholmie, Szwecja. Niezależnie od niniejszej informacji na temat ochrony prywatności, w przypadku członkostwa w Panelu obowiązuje również polityka prywatności CINT AB z siedzibą w Sztokholmie, Szwecja. CINT AB jest globalną internetową platformę badań rynkowych oraz badań opinii. Rejestracja i udział w Panelu podlega Warunkom korzystania z usługi CINT. Szczegółowe informacje na temat wykorzystania informacji osobowych mogą być również opisane w ramach poszczególnych ankiet lub innego programu badań rynkowych.

Nasze standardy

Zobowiązujemy się do ochrony prywatności informacji oraz staramy się dostosowywać swoje praktyki dotyczące prywatności do obowiązujących przepisów, kodeksów i regulacji oraz kodeksów norm stowarzyszeń badań rynku i opinii, w tym, ESOMAR (www.esomar.org) oraz Insights Association (www.insightsassociation.org).

Poufność i anonimowość

Dane dotyczące Uczestników są zawsze gromadzone w uczciwy i zgodny z prawem sposób, w określonych celach. Celem przetwarzania jest realizowanie badań rynku i opinii. Wyniki badań służą formułowaniu ogólnych wniosków, na podstawie których podejmowane są decyzje dotyczące kwestii biznesowych lub społecznych. Wyniki badań prezentowane są w postaci zestawień statystycznych bez możliwości rozpoznania Uczestnika, tj. jako dane zanonimizowane.

Wszystkie odpowiedzi podane podczas badania traktujemy jako poufne. Dane podane podczas rejestracji i logowania oraz przesyłane w trakcie dalszej pracy w Panelu są szyfrowane. Hasła dostępu do Konta Uczestnika podane podczas rejestracji przechowywane są w formie zaszyfrowanej. Jeżeli podasz w kwestionariuszu adres e-mail bądź numer swojego telefonu, będzie on użyty tylko i wyłącznie do komunikacji w celach związanych z badaniem i pod warunkiem udzielenia przez Ciebie zgody na to. Bez takiej zgody nie będziemy wysyłać do Ciebie żadnych e-maili ani używać podanego adresu e-mail (telefonu) do innych celów. Żadne osobiste informacje nie zostaną przez nas zebrane bez Twojej wcześniejszej wiedzy i zgody.

Nie gromadzimy w sposób świadomy danych dzieci w wieku, w którym wymagana jest zgoda rodzica lub opiekuna. W przypadku gdy zdamy sobie sprawę, że nieświadomie zgromadziliśmy dane dziecka poniżej takiego wieku, zobowiązujemy się do usunięcia takich danych z naszej bazy.

Zmiany i rezygnacja

Każdy Uczestnik może sam zadecydować, w jakim zakresie udziela zgody na gromadzenie i przetwarzanie jego danych poprzez modyfikację ustawień prywatności na Koncie Uczestnika. Na każdym etapie badania oraz po jego zakończeniu masz prawo do tego, aby całość lub wybrana część podanych przez Ciebie danych została usunięta z naszej bazy danych lub zaktualizowana. Możesz odmówić odpowiedzi na niektóre pytania lub zaprzestać udziału w badaniu w dowolnym momencie.

Na zasadach określonych w Regulaminie, Uczestnik ma prawo do rezygnacji z uczestnictwa w Panelu poprzez usunięcie Konta Uczestnika z Panelu. Usunięcie Konta Uczestnika z Panelu oznacza, iż zostaną trwale usunięte dane dotyczące Uczestnika oraz wszystkie przypisane do Konta Uczestnika informacje, w tym zgromadzone na Koncie Uczestnika punkty (wynagrodzenie). Uczestnicy mają również prawo do modyfikacji swoich danych.

Technologie automatyczne

Niektóre dane możemy również gromadzić za pomocą technologii automatycznych, takich jak np. cookies. Ciasteczka (cookies) to dane informatyczne, w szczególności małe pliki tekstowe, zapisywane i przechowywane na urządzeniach, za pośrednictwem których użytkownicy naszej strony internetowej korzystają z tejże strony (“Ciasteczka”). Ciasteczka wykorzystywane są przez przeglądarkę internetową w celu identyfikacji powracających użytkowników. Ciasteczka nie zawierają danych identyfikujących użytkownika, na ich podstawie nie można ustalić czyjejkolwiek tożsamości.

Nasza strona internetowa wykorzystuje Ciasteczka, aby rozpoznać odwiedzające ją osoby i dzięki temu szybciej oraz lepiej dostarczyć użytkownikowi jej zindywidualizowaną zawartość. Ciasteczka pomagają nam mierzyć sposób, w jaki użytkownicy korzystają z naszej strony internetowej, a dzięki temu stale ją rozwijać i ulepszać. Ciasteczka mogą też wykorzystywać nasi partnerzy biznesowi lub reklamodawcy. Zgromadzone dane analizowane są tylko w zagregowanej postaci, nigdy nie gromadzimy danych dotyczących pojedynczych osób.

Rodzaje Cookies

Stosujemy dwa zasadnicze rodzaje Ciasteczek: sesyjne oraz stałe. Ciasteczka sesyjne są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). Ciasteczka stałe przechowywane są w urządzeniu użytkownika przez czas określony w parametrach Ciasteczek lub do czasu ich usunięcia przez użytkownika.

Ciasteczka są bezpieczne dla urządzenia użytkownika. W szczególności tą drogą nie jest możliwe przedostanie się do urządzeń użytkowników wirusów lub innego niechcianego oprogramowania lub oprogramowania złośliwego.

Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie Ciasteczek w urządzeniu użytkownika. Użytkownik może samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące Ciasteczek, zmienić warunki ich otrzymywania, przechowywania i uzyskiwania dostępu przez Ciasteczka do urządzenia użytkownika. Zmiany ustawień użytkownik może dokonać poprzez zmianę ustawień przeglądarki internetowej. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę Ciasteczek w ustawieniach przeglądarki internetowej, bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu Ciasteczek na urządzeniu użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi Ciasteczek dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Użytkownik może w każdej chwili usunąć Ciasteczka korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa.

Ograniczenia lub wyłączenie stosowania Ciasteczek mogą spowodować brak dostępu do części lub całości funkcjonalności naszej strony internetowej.

W związku z ciągłym rozwojem i postępem techniki zasady określone w niniejszym dokumencie mogą ulec zmianie. Wszelkie zmiany będą udostępniane na naszej stronie.

Terminy pisane wielką literą mają takie znaczenie jak nadane im w Regulaminie.

W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt pod adresem: support@iwadi.pl

Wersja: 02.2018