Płatne ankiety online to przede wszystkim możliwość dodatkowego zarobku. Z iWadi możesz zarobić nawet do 12 zł za jedną ankietę. Wypełniając płatne ankiety online z iWadi możesz też poznać siebie. Masz okazję  uczestniczyć w kształtowaniu rynku konsumenta, informować firmy o swoich odczuciach na temat ich produktów. Przy okazji będziesz też zarabiać.

Płatne ankiety a decyzje zakupowe

Czy często zdarza Ci się robić zakupy pod wpływem impulsu? Zapewne tak. Czy zdarza Ci się zastanawiać nad tym, dlaczego w danym momencie Twoje reakcje zakupowe były takie a nie inne? Zapewne nie. Dzięki płatnym ankietom online zaczniesz uświadamiać sobie, w jaki sposób podejmujesz decyzje zakupowe i co na nie wpływa. Płatne ankiety online powodują bowiem, że udzielając odpowiedzi na konkretne pytania dotyczące danego produktu, musisz skonfrontować się z własnymi zachowaniami i opiniami, często odkrywając nowe informacje na własny temat i o swoich przekonaniach. Uświadomisz sobie, jak postrzegasz produkty, jak je definiujesz, czym kierujesz się w ich wyborze, co jest dla Ciebie ważne w przekazie producenta, a co nie ma dla Ciebie żadnego znaczenia. Twoje decyzje zakupowe staną się bardziej przemyślane, co może nawet powodować powstanie oszczędności (w dodatku do zarobku z ankiet).

Płatne ankiety a nowinki

Ankiety internetowe badają Twoje zdanie i odczucia na temat produktów, które już są w sprzedaży jak i tych, które dopiero zostaną do niej wprowadzone. Dzięki płatnym ankietom online możesz dowiedzieć się o nowych produktach, odkryć zupełnie nowe rzeczy, zweryfikować swoje pojęcie na temat tych, które już używasz czy też poznać je od innej strony. Możesz brać udział w decydowaniu o tym, jak nowy produkt będzie wyglądał, albo też jakim modyfikacjom ma podlegać produkt już istniejący.

Płatne ankiety a konsument

Biorąc udział w ankietach internetowych pozwalasz firmom poznać Twoje zdanie jako konsumenta. Ankiety umożliwiają Ci przedstawienie producentom swojego stanowiska na temat ich produktów. Ankiety online są najprostszą formą komunikowania się przez firmy z ich klientami. Firmy chcą pokazać nowy produkt albo ocenić już istniejący. Zamiast ryzykować jego wprowadzeniem na rynek albo modyfikacjami, firmy wolą najpierw pokazać swoje pomysły klientom i wysłuchać ich. Następnie, odpowiednio do uwag klientów mogą dopracować swój produkt. Twoje opinie bezpośrednio wpływają na to, jak dane produkty, usługi są prezentowane, jakie mają cechy, funkcjonalności, itp. Zdarzać się będzie, że poprzez płatne ankiety online będziesz wpływać na to, jak będzie wyglądała reklama danego produktu i jaki przekaz będzie ona zawierała.